collapse

* Kullanıcı bilgisi

 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

* Son Konular

Ramazan Bayramınız Kutlu Olsun Gönderen: SİM[2003]
[Bugün, 02:58:14 ÖS]


Tekken 7'nin Olumsuz Özellikleri Hakkında Gönderen: AngelRebellion
[Bugün, 11:05:56 ÖÖ]


Tekken 7 Multi Karakter Combo Video Part I-II-III Gönderen: MagneticFrost
[Bugün, 09:07:09 ÖÖ]


Tekken 7 Online Rank Battle Sorunu Gönderen: AngelRebellion
[Haziran 26, 2017, 06:28:43 ÖÖ]


Ne düşünüyorsunuz Tekken 7 müziği hakkında? Gönderen: AngelRebellion
[Haziran 26, 2017, 06:10:48 ÖÖ]


En Beğendiğiniz Tekken Oyunu? Gönderen: Gufi
[Haziran 24, 2017, 12:29:09 ÖS]


Karakterlere Genel Bakış Gönderen: leealex
[Haziran 22, 2017, 09:21:09 ÖÖ]


Tekken 7 - Scorpion vs Akuma Gönderen: DeadlyAssassin
[Haziran 21, 2017, 10:05:17 ÖÖ]


Tekken TNT Hayran İşleri Bölümü Gönderen: jinemre
[Haziran 21, 2017, 04:55:52 ÖÖ]


TekkenTR Köklü Yenilenme Süreci Gönderen: jinemre
[Haziran 21, 2017, 04:53:26 ÖÖ]


Tekken 7 Tüm Karakterin Kıyafetleri Gönderen: DeadlyAssassin
[Haziran 20, 2017, 05:06:54 ÖÖ]


Tekken Serisi Gelişimi Gönderen: MagneticFrost
[Haziran 19, 2017, 05:51:19 ÖS]


Tekken'e başlama hikayeniz Gönderen: GERΛLT
[Haziran 19, 2017, 09:54:55 ÖÖ]


Nick Değişimi Hakkında (20 Temmuz Son) Gönderen: jinemre
[Haziran 19, 2017, 08:45:21 ÖÖ]


Tekken ile ilgili tüm çizgi romanlara burdan ulaşabilirsiniz Gönderen: Gufi
[Haziran 19, 2017, 02:05:17 ÖÖ]


Killer Instinct Gönderen: Aora
[Haziran 18, 2017, 04:36:53 ÖS]


Injustice 2 - Every Battle Defines You Gönderen: SİM[2003]
[Haziran 17, 2017, 06:15:50 ÖS]


Acayip Karakter Resimleri Gönderen: AngelRebellion
[Haziran 17, 2017, 05:17:24 ÖS]


Tekken 7 Jin Kazama Kombo Video by Bigmania Gönderen: bigmania
[Haziran 16, 2017, 02:40:12 ÖS]


Miguel Profili Gönderen: Aora
[Haziran 15, 2017, 04:37:56 ÖS]

Gönderen Konu: Lili Rochefort Tekken 7 FR İnceleme  (Okunma sayısı 365 defa)

Nisan 07, 2017, 09:41:03 ÖÖ
Okunma sayısı 365 defa

MagneticFrost

  • *
  • Information Bay Çevrimdışı
  • Brawler
  • İleti: 760
  • Üye Puanı: 25
  • A man chooses, a slave obeys.
    • Profili Görüntüle
  • PSN: MagneticFrost_TR
  • Başladığı Oyun: Tekken 3
  • Favori Karakter: Anna, Lili, Jun, Dragunov, Lars, Bryan
Evet gaza geldim ben de kendi main'imden inceleme yazayım dedim. :P Çorbada tuzumuz olsun. Tabii gönül isterdi ki Anna için böyle bir konu açayım ama.. Ah Anna ahh. :heul:

Lili Rochefort :lili1:



1- Yeni hareketler:

- u/f+2 (ya da u+2, u/b+2) = Lili'nin SS'e kaçarak vurduğu bir hareket, Tekken 5 DR'deki f+1+2'nin aynısı. Rakibin bazı hareketlerini boşa çıkarmak için kullanışlı olabilir. Ek CH özelliği var mı bilmiyorum şu an. (Video 2:50)

- f,f+1+2 = Bu hareketin rakibin bloğunu kastırma gibi bir özelliği var, ama hareket yavaş geldiği için pek kullanışlı sayılmaz, 1+2'ye basılı tutularak uzatılınca bloklanamaz hale geliyor. (Video 3:20)

- qcf+2,1 = Çok iyi bir hareket, hem kasılmıyor hem de rakibin bloğunu kastırıyor. Çok kullanışlı bir şey. Eski qcf+2 yok artık. (Video 3:32)

2- Screw hareketleri:

- d+1,2,4

- 2,4
 
- d/b+3

- d+2,2,3

- BT 2

- BT 3+4,2

- qcf+3+4

3- Rage Stilleri, Homing, Power Crush:

Rage Drive = d/f+3+4,3 = Ardından comboya girilebilecek bir hareket, rakibi blokta ileri itiyor. İlkine blok alıp ikinciye eğilebilir ve punish kesilebilir. Tabii ilkini yerseniz ikinciyi de yersiniz.

Rage Art = 3+4

Homing = f+3, qcf+2,1

Power Crush = f,f+2 = Ardından yine comboya girilebilir.

4- Yeni özellikler:

- b+1~f = Artık bu harekette f,f+3~f gibi qcf pozisyonuna geçebiliyor, combolarda çok kullanışlı.

- d/b+4 = Tekrar düşürüyor, ancak artık hareket daha yavaş çıkıyor, rahat punish yer pek kullanışlı değil.   

- BT d+3+4 = Ardından BT d+3,4 yerine BT d+4, ws2 ile comboya devam edilebilir. Rakip gard aldığında daha fazla kasılıyor artık.

- SS+3 = Rakibe ardından f,f+3+4'ü vuracak kadar kastırıyor.

- 3+4 = Rakibi düz havalandırıyor artık, kaliteli combo yapılabilir ardından.

- qcf+1,2 = Son hit CH'de rakibi comboya rahat girecek kadar bayıltıyor, geciktirerek yapılırsa güzel bir CH tuzağı artık.

- b+1+2 = Eskisinden daha hızlı çıkıyor, Revolutiondaki hali gibi aynı.

- WS+1,2,4 = Son hit CH'de comboya girecek kadar düşürüyor artık, ancak bilen rakibe tamamı riskli hareket, kullanışlı değil. (Ancak @deadlyassassin'in dediği gibi WS+1,2 ile yapılan punish sonrasında geciktirme ile vs duruma göre tuzak alternatiflerine gidilebilir.) 
 
5- Örnek birkaç tane combo:

- u/f+3, f+2,3, f,f+3~f+3+4 S! f,f+3~f+1,2

- d/b+4, FC d/f+1, 4,1, d+2,2,3 S! f,f+3~f+1,2

- SS+3, dash f,f+3+4

- d/f+2, f+2,3, b+1~f, u, b+1~f,u, b+1~f+3+4 S! d/f+3+4,3 (u = cancel, d de kullanılabilir.)
« Son Düzenleme: Nisan 21, 2017, 06:55:37 ÖÖ Gönderen: headshot »
We Are TEKKEN!

Nisan 07, 2017, 10:44:38 ÖÖ
Yanıtla #1

jinemre

  • *
  • Information Bay Çevrimdışı
  • Site Yöneticisi
  • İleti: 2.408
  • Üye Puanı: 49
  • Never back down!
    • Profili Görüntüle
  • PSN: jinemre_trm_
  • Başladığı Oyun: Tekken 2
  • Favori Karakter: Jin Kazama
Lili herzamanki gibi yine çok iyi bence. Db/4 hızı birqz yavaşlatılmış gibi geldi bana. Ama direk komboya girmesi müthiş

Nisan 07, 2017, 10:50:20 ÖÖ
Yanıtla #2

MagneticFrost

  • *
  • Information Bay Çevrimdışı
  • Brawler
  • İleti: 760
  • Üye Puanı: 25
  • A man chooses, a slave obeys.
    • Profili Görüntüle
  • PSN: MagneticFrost_TR
  • Başladığı Oyun: Tekken 3
  • Favori Karakter: Anna, Lili, Jun, Dragunov, Lars, Bryan
Lili herzamanki gibi yine çok iyi bence. Db/4 hızı birqz yavaşlatılmış gibi geldi bana. Ama direk komboya girmesi müthiş

Fazladan frame aldı, daha rahat görülüyor artık. Online için iyi bir şey ama, bir bakıyorsun bir ton unsafe hareket safe oluyor bilirsin. :D Bütün karakterlerin bu tür hareketlerine böyle bir güncel gelmeli bana göre.
We Are TEKKEN!

Nisan 07, 2017, 12:04:28 ÖS
Yanıtla #3

bigmania

  • *
  • Information Bay Çevrimdışı
  • Site Yöneticisi
  • İleti: 1.461
  • Üye Puanı: 13
  • Team TRM
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekkentr.com
  • PSN: b1gmania-trm-
  • XMB: bigmaniatrm
  • Başladığı Oyun: Tekken 2
  • Favori Karakter: STEVE - JİN
b1~f ve cancel çok iyi oldu lili de güzel kombinasyonlar oluşuyor , eline sağlık  :lili1:

Nisan 07, 2017, 01:00:35 ÖS
Yanıtla #4

jinemre

  • *
  • Information Bay Çevrimdışı
  • Site Yöneticisi
  • İleti: 2.408
  • Üye Puanı: 49
  • Never back down!
    • Profili Görüntüle
  • PSN: jinemre_trm_
  • Başladığı Oyun: Tekken 2
  • Favori Karakter: Jin Kazama
Sırf b1~f için Lili'le bir süre oynamayı düşünüyorum. Lili bile teknik karakter oldu vay be :)

Nisan 07, 2017, 01:50:58 ÖS
Yanıtla #5

MagneticFrost

  • *
  • Information Bay Çevrimdışı
  • Brawler
  • İleti: 760
  • Üye Puanı: 25
  • A man chooses, a slave obeys.
    • Profili Görüntüle
  • PSN: MagneticFrost_TR
  • Başladığı Oyun: Tekken 3
  • Favori Karakter: Anna, Lili, Jun, Dragunov, Lars, Bryan
Sırf b1~f için Lili'le bir süre oynamayı düşünüyorum. Lili bile teknik karakter oldu vay be :)

Lili bile derken hafif bir kıskançlık mı sezdim ne. :P Ama harbi Lili'nin de bu gidişle S ranka kadar yolu var. :) Jin ile birlikte en çok buff alan karakter sonuçta.

Bu arada teşekkürler @bigmania. :)     
We Are TEKKEN!

Nisan 07, 2017, 07:09:18 ÖS
Yanıtla #6

1murat1

  • *
  • Information Çevrimdışı
  • 3. Dan
  • İleti: 232
  • Üye Puanı: 10
    • Profili Görüntüle
Lili bile derken hafif bir kıskançlık mı sezdim ne. :P Ama harbi Lili'nin de bu gidişle S ranka kadar yolu var. :) Jin ile birlikte en çok buff alan karakter sonuçta.

Bu arada teşekkürler @bigmania. :)   
Ciddi derecelere varan buffları desteklemiyorum. Dediğin gibi eski Jin'le yeni Jin arasında dağlar kadar fark vardır. Nispeten popüler olan karakterlere basıyorlar buffı basıyorlar buffı, geri planda kalanlar iyice geri planda kalıyor.

Nisan 07, 2017, 08:14:47 ÖS
Yanıtla #7

MagneticFrost

  • *
  • Information Bay Çevrimdışı
  • Brawler
  • İleti: 760
  • Üye Puanı: 25
  • A man chooses, a slave obeys.
    • Profili Görüntüle
  • PSN: MagneticFrost_TR
  • Başladığı Oyun: Tekken 3
  • Favori Karakter: Anna, Lili, Jun, Dragunov, Lars, Bryan
Ciddi derecelere varan buffları desteklemiyorum. Dediğin gibi eski Jin'le yeni Jin arasında dağlar kadar fark vardır. Nispeten popüler olan karakterlere basıyorlar buffı basıyorlar buffı, geri planda kalanlar iyice geri planda kalıyor.

Önceden olsa evet derim, ama Tekken'in şu anki durumu için yanlış bir düşünce tarzı. Chanel Alisa ile ikincilik aldı, Saint Jack 7 ile turnuva kazandı, Nobi de Dragunov ile aynı şekilde turnuva kazandı, Tanukana kötü Xiaoyu ile nerelere geliyor.. Bak bunların hepsi geri planda diyeceğin karakterler ve bunlar eskiden turnuva adamı dahi sayılmazdı. Varsa yoksa Mishimalar vardı her zaman en üst ranklarda, Jin hariç tabii. Yani oyunun eskiye oranla ne kadar dengeli bir hal aldığını fark etmen lazım aksine. Ayrıca popülerliği geçtim, Jin'e öyle bir buff gerekiyordu. En basitinden bir ewgf'nin ch'ye ihtiyaç duyması mantık işi değildi zaten. 
We Are TEKKEN!

Nisan 07, 2017, 09:12:12 ÖS
Yanıtla #8

AngelRebellion

  • *
  • Information Bayan Çevrimdışı
  • Brawler
  • İleti: 741
  • Üye Puanı: 31
  • Devil may cry..♥
    • Profili Görüntüle
  • XMB: AngelJinXiaoyu
  • Başladığı Oyun: Tekken 2
  • Favori Karakter: 1. Jin - Xiaoyu, Lars - Alisa 2. Asuka,Lili,Hwoarang
aynen bende katılıyorum ama buff ne demek
ジン カザマ www.twitch.tv/MarksMiss

Nisan 21, 2017, 04:18:39 ÖÖ
Yanıtla #9

DeadlyAssassin

  • *
  • Information Bayan Çevrimdışı
  • Site Yöneticisi
  • İleti: 1.473
  • Üye Puanı: 18
  • "This should be fun"
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekkentr.com
  • PSN: Tekken_Girl
  • Başladığı Oyun: Tekken3
  • Favori Karakter: Nina
aynen bende katılıyorum ama buff ne demek

Buff: bir karakteri (ya da bir hareketini) eski oyundaki halinden daha da guclendirmek, mesela Xiaoyu tag2'de kotuyken T7FR'de cok iyi hale geldi, buff olmus oldu.

Nerf: Buff'in tam tersi, iyi olan karakteri veya bir hareketini kotulestirmek, mesela Hwoarang'in d3,4'u (3 degerse 4 garanti degiyor) d3,4 ile baslayan kombinasyonlari onceden rakibi yakininda birakiyordu, yani Hwoarang d3,4,d3,4 diye surekli saldirabiliyordu, simdi bir kere d3,4'den sonra tekrar d3,4 degmiyor (rakibi uzaga ittiginden dolayi), yani bu hareket nerf olmus demek.

@Headshot
ws124 ile ilgili bir ekleme yapmak isterim, ws12 -13f punisher, 4'de hit confirm (bekletme) var, yani once punish sonra bekleterek 4'e basinca CH yakalanabiliyor rakip, bekletme arasi iyi, rakibe egilip kalkma arasi bile veriyor, kalktiktan sonra 4e basip sasirtabiliyosun... o anki duruma gore guzel sentezlenebilir.

Bu arada  2 high olmasina ragmen cogu kez egilip nina ile ws2 yapmam sonucunda 4'u CH yedigimi farkettim, ws'li hareketi yavas kalan rakiplerde etkili kullanilabilir, mesela Nina :icon_lol: ha bi daha ws2 yapmam o ayri xD ws1,1+2 denemedim henuz acaba  ben mi yavas basiyorum ws2'ye diye test etmekten :icon_lol:
« Son Düzenleme: Nisan 21, 2017, 04:30:24 ÖÖ Gönderen: DeadlyAssassin »
PSN:Tekken_Girl
Team Turk Masters ☆ DeadlyAssassin_TrM ☆ T7FR Maclarim icin tiklayin www.youtube.com/KillerLady7

Nisan 21, 2017, 06:42:09 ÖÖ
Yanıtla #10

MagneticFrost

  • *
  • Information Bay Çevrimdışı
  • Brawler
  • İleti: 760
  • Üye Puanı: 25
  • A man chooses, a slave obeys.
    • Profili Görüntüle
  • PSN: MagneticFrost_TR
  • Başladığı Oyun: Tekken 3
  • Favori Karakter: Anna, Lili, Jun, Dragunov, Lars, Bryan
@deadlyassassin

O 2'ye ws2'li hareket atmak Tag 2'de de sıkıntılı. Müneccim derecesinde hızlı olmak lazım neredeyse, çünkü aksi durumda en iyimser ihtimal trade alıyor. O yüzden bu tür high hareketlerin arasına hiç kasmadan ws4'le girmek daha mantıklı şahsen. Ayrıca evet, ws1,2 ile punish sonrası geciktirme mantıklı gerçekten. Güzel tuzaklar kurulabilir orada. :icon_twisted:


 
We Are TEKKEN!

 


Yukarı Git